Aby złożyć zamówienie, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na nasz adres kontaktowy z podaniem wymiarów ściany, na którą ma zostać wykonana tapeta. W odpowiedzi przygotujemy wycenę oraz wizualizację projektu. Po akceptacji wyceny zamówienie zostaje przyjęte do realizacji. Prosimy pamiętać, że nasze tapety są produktami personalizowanymi, wykonywanymi na zamówienie, dlatego też nie ma możliwości zwrotu towaru.
Płatność za zamówienie odbywa się w formie przedpłaty na nasze konto bankowe. Po zaksięgowaniu płatności zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Szczegóły dotyczące płatności, w tym numer konta bankowego, zostaną przekazane w wiadomości e-mail z wyceną.
Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki są ustalane indywidualnie w zależności od specyfikacji zamówienia i miejsca dostawy. O przewidywanym czasie dostawy poinformujemy w trakcie składania zamówienia.
Z uwagi na to, że oferowane przez nas tapety są produktami personalizowanymi, wykonywanymi na indywidualne zamówienie, nie ma możliwości zwrotu towaru. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni w przypadku zamówienia produktów wykonanych na specjalne zamówienie, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Zamówienia przyjmujemy mailowo. Wystarczy przesłać nam wymiary ściany, a my przygotujemy wycenę i wizualizację projektu.
Niestety, nie ma możliwości zwrotu zamówionej tapety, gdyż jest to produkt personalizowany, wykonany na indywidualne zamówienie.
Płatność odbywa się w formie przedpłaty na nasze konto bankowe. Szczegóły dotyczące płatności otrzymasz w mailu z wyceną.
Czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie w zależności od specyfikacji projektu i miejsca dostawy. Informacje te podamy w trakcie składania zamówienia.
W przypadku stwierdzenia wad prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową z opisem i zdjęciami wady. Rozpatrzymy ją zgodnie z obowiązującymi przepisami.